♡ Sockerkaka

Jag o Edwin har slängt ihop en sockerkaka.. Arwid sover ute i vagnen, o Lowa var hos en kompis o vi var ju tvungen att roa oss med nåt! ;) Hade tänkt baka fröknäcke, men saknade mjöl.. Så då blev de sockerkaka istället! =)
Får bli en liten smakbit till efterrätt, efter lunchen.. Också får pappan köpa med sig mjöl hem, så kanske det kan bli lite fröknäcke ikväll! Han måste ändå köpa citroner!
 
Ska göra ett citronfotbad till Arwid har jag tänkt, se om det hjälper bra mot slemmet. Det sägs göra underverk, så vi hoppas på det! :)
 
Jag o Lowa tog o for en sväng igår kväll, hamnade hemma hos Svärfar & Eva.. Blev bjudna på glass, o satt där o surra tills klockan var närmare elva.. Mycket trevligt! =)
 
Näe, nu ska vi fixa lite lunch..
Hoppas på att stormen kan avta något, så vi kanske kan gå ut en stund.. Skulle behöva plantera lite, o greja på gårn.. O Edwin vill ju gärna leka ute en stund.. :)
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0