♡ Solsken!

Men yeey, vi startar dagen med Solsken!! 🌞
O efter en lång och sömnlös natt, så känns det himla grett!! :)

Jag o Arwid klev upp strax före 06.. 😬 Edwin han tog igen för  alla förlorade timmar inatt han.. O vaknade för en kvart sen.. Precis när Arwid tog o somnade. Den tajmingen! 😂

Jag hade tänk hoppa in i duschen jag.. Men de får väl vänta då.. 😜 Ska riva på oss lite kläder och gå ut o hänga tvätt! Wiihoo. Ute på min nyuppsatta torkvinda! 😊 

Idag får vi förhoppningsvis finfrämmande av Jänet och kidsen.. Det ser vi framemot! ♡ En av alla gånger Edwin vaknade inatt så låg han o grinade efter Jeanette.. Gofisen! ♡

Näe,ut o hänga tvätt var det ja..

O fortsätta jaga diabetes sköterskan.. Snillet till doktor har lyckats skriva ut fel medicin till mig. På riktigt!! 😠

Jo,har ju hunnit med ytterligare en dust med de här jävla försäkringsbolaget på morgonkvisten också.. Jisses, blir så matt! Undrar hur detta slutar jag.. 😣



Lowa skulle ta kort på Edwin o säger.. Kan du flina då..

😂😂😂


Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Men du har nog lyckats avla dom sötaste ungarna du! <3

2015-06-02 @ 21:39:48
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0