♡ Edwin 3 år!

Idag fyller våran Solstråle, Edwin 3 år!! 💕 
Helt ofattbart att han redan är så stor! Våran lilla kille , såå otroligt efterlängtad som han var. Och älskad från första stund.
Lika älskad nu  men lite större! 😘


Imorse blev han väckt av skönsång och med massa paket! 🎉🎈🎂🎁







Jag själv är ju dock inskriven på ortopeden, pga att ryggen sa upp sig i Onsdags. Helt plötsligt utan något lyft eller nånting. Vilket slutade med ambulans in igår. Akut MR, också var de prat om akut op, för att "fixa" diskbråcket. Dock så ville dom avvakta, så det bestämdes att jag skulle vara kvar o fasta ifrån midnatt om det skulle bli op idag. 
Då bröt jag ihop, eftersom Edwin faktiskt fyller år idag. Och för mig är det väldigt viktigt att kunna vara med o fira han. Väcka med sång osv! ♡ Så efter lite prat,fick jag permis över natten.
Klockan nio var jag här på avdelningen igen. Har gått igenom en mindre trevlig,rent av jävligt otrevlig undersökning nu. Fantastiskt bra läkare har jag fått träffat iallafall! 😊
Beslutat att det inte blir någon op idag heller, utan vi ska se om det kan hjälpa till o läkas ut,utan op. Ville ha kvar mig över helgen, då jag dels ska få injektioner var 8 timme och rejäl smärtlindring. Men efter ett bra samtal med läkaren, så ska jag få permis över helgen! ♡  Känns jättebra  och få vara hemma med Edwin, och fira han ordentligt ! 🎉
Med rejäl smärtlindring, samt injektioner hemma så ska vi nog få det att fungera! ♡ Och skulle något uppstå så är det ju bara att åka tillbaka till avdelningen.

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0