♡ Fredag igen!

Veckans bästa dag,om någon frågar mig..
Startar man dagen med ett bs på 6,5 så känns det dessutom ännu bättre! ✌


Det faktum att Edwin klagar på lite halsont  och är ganska varm låtsas jag inte om just nu!
Så idag blir det fokus på o vila bort det.. Jag o Edwin ska ju för tusan på teater på söndag. Pippi!! ☆☆☆

(Bild lånad från Google. )

Vet inte riktigt vem som längtar mest! 😉
Ser verkligen framemot det.. Dels är ju Pippi underbar,  men även o få en stund på tumanhand med bara Edwin.. Det ska bli såå mysigt! Så nu får han verkligen inte bli sjuk..😨
Känns bra att vi bestämde oss för att beställa handlingen igår iallafall, så den bara ska hämtas. O vi slipper trängas med alla andra på Maxi senare idag.. 😊

Näe,mysa på soffan hela dagen lång kanske.. Det superhärliga vädret tidigare i veckan är bokstavligt talat helt bort blåst..  Så trist! Jag är inte redo för det här mörka redan.. 😯


Jag tog o gjorde lite fröknäcke till Milla igår, hon fyllde år så vi for dit och Grattade henne med lite choklad,fröknäcke o ett kort!🎈🎁
Alltid lika roligt att träffa dom! 
Blev ju dock medveten om att jag skulle ha bakat en omgång fröknäcke att ha hemma också! 🙈





Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0