♡ Imorgon

Alltså, imorgon  (04.44 för att vara väldigt exakt!) så är det 11 år sen jag blev Mamma för första gången!! Till min Älskade Lowa! 😍😍😍 
Det är helt sjukt.
Och så förbaskat stort!
Vilken grej!
Jag är förbaskat stolt över henne! ♡
Tänk vilken fantastisk tjej vi har i vårat liv.
Världens bästa. 

O ja,jag är faktiskt stolt över mig själv också. Vilken resa jag gjort. 
Från småbråkig, tonårstrotsig,något rebellisk gravid 17 åring. (Jo,jag hann bli myndig innan hon föddes! 😜) Till ansvarsfull 18 åring, ensamstående mamma. 
Kolik hade hon också.. 😝

Vad himla mycket fint och roligt vi har gjort,hon o jag! ♡
O nu har jag turen att ja fått bli mamma två gånger till sen den där mulna, gråa trista, tidiga lördagsmorgonen för 11 år sen.. 

ELVA ÅR!? Det är ju det sjukaste av allt.. Att lilla jag,har varit mamma såå länge! ( Är jag alltså på riktigt snart 30,och inte 23!?? )

Jisses!! 😨


Ett gammalt kort , på sötaste lilltjejen! 😍




Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0