♡ Kär

Häromdagen så for jag o kidsen in till mamma och hälsade på! Barnen (och även jag förstås!) var himla nyfikna på deras nya familjemedlem. Sigge! 😍
Alltså,vilken liten sötnos! Farligt o träffa så söta saker.. Plötsligt så tänker man "Näääe,men det är klart vi också skulle ha haft en hund!" Sen tänker jag om. Nej,vi ska inte skaffa en hund!
Även om jag är kär! (O råkar veta att det finns en ledig tik!) 🙈😍

himla söt, så hjärtat smälte ju flera gånger om. Lowa blev ännu mera kär! ♡ Grabbarna tyckte han var himla söt.. Klappade o busade lite. Arwid blev nog Sigges favorit just då! O Arwid var nog den som var minst intresserad av valpen! 😂 Han traskade mest runt o poa på med sitt han ,o med Sigge som en nyfiken svans strax efter! 😜 Sen tyckte ju Sigge det var himla spännande med snutten åt Arwid också. O att pussa på Arwid! 😍








Edwins höjdare på dagen var nog när Arwid sov, o han fick riktig kvalitetstid o leka tillsammans med mormorn! :) 
Å Lowa spelade spel med Maria,mamman fick vila på soffan! ✌ Så himla skönt o få bli servad med både lunch o middag för ovanlighetens skull!! 😊


Lowa har ju lov i veckan, så nu är alla barnen hemma! 😍 Har inte gjort nåt särskilt egentligen, vilket också är himla skönt! Lowa har varit på bio med Izabella som sen följde med hem hit och sov över! Så roligt att se dom två tillsammans! ♡ 

Igår var det ju Onsdag,så efter en tur till stan så var det dags för ridskola och ridning! 
Är så kul att se hur snabbt dom utvecklas! Edwin red nu utan att hålla i sadeln (utan bara tyglarna- gör mycket för balansen) Kan både "starta" och "stanna" hästen själv nu..  O han red sin favorit Marino! 👌  😍
Lowa red dubbla lektioner och det gick ju också kalasbra, idag red hon även utan ledare! 😊
Arwid skumpade lite på Greta en kort stund,men var inte så sugen idag! 😉
Är ju som mysigt att vara på ridning tillsammans, speciellt när pappan också kan vara med! O när vi kommer hem, o Arwid somnar myser vi alltid med Varmchoklad o macka som kvällsfika, med tända ljus o alldeles mörkt! Det älskar både Edwin o Lowa. Jag å pappan också! Är liksom så mysigt, och ett perfekt avslut innan vi ska sova! ♡


I eftermiddag ska Lowa ta bussen till stan, möta mostern o äta middag. O sen sova hos mormorn tills imorgon!  Det ser hon framemot. 👌

Era tankar..
Postat av: Yohanna Svensson

Åh villen söt liten valpis : )

Svar: Jaa, Men visst är han! 😍😍
Joanna

2015-12-05 @ 08:43:44
URL: http://yoyossecret.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0