♡ Liten blir stor..

Det är klyschigt, jag vet.. Men det går verkligen så fort med dom små.. ♡ 
Jag vill verkligen stoppa tiden emellanåt! 😢
Rätt ofta,om jag ska vara ärlig..




Den här lilla solstrålen går numera. På riktigt. Han har liksom vägrat i flera månader nu.. 😜 Men igår var det som att han insåg att jo,men det är nog ganska kul att gå! 👌🙌

Och Edwin har varit utan napp sen i Söndags, som en riktig storkille! 😍 Snart borde vi väl kunna andas ut o säga att Vi klarade det!? Törs inte riktigt ropa hej än! 😝

Nu frukost i den här familjen, sen sparkar vi igång dagen på riktigt!?
Massor av tvätt att ta hand om idag.. 😣

Era tankar..
Postat av: Alvis

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

Svar: Tack för din fina kommentar! :) Ha en fin dag! ♡ Kram
Joanna

2015-10-06 @ 08:40:10
URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se
Postat av: Mormor

Hej! Joanna. Hoppas du får fram denna kommentar.Förra gången skulle jag logga in mig på denna sida.Jag vill bara tala om för dig Joanna att någon bättre barnmamma än du får man leta efter.Så kärleksfull och förstående borde varje mamma vara. Vilka härliga bilder från bl.a naturen och dess omgivning.Och Lilla Edwin med nappkorgen.glädje tårar från Gammel Mormor!

Svar: Tack Mormor, vad snällt skrivet! blev så glad och varm i hjärtat, när jag läste din kommentar! Hoppas vi ses till helgen! :) Kram
Joanna

2015-10-06 @ 11:48:29

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0