♡ Mysig dejt o skogsutflykt..

I söndags var ju jag och Edwin på en mysig dejt! ♡ Så himla mysigt!  😍😍😍
Å alltså, Pippi Långstrump.. Fortfarande lika bra fast man närmar sig 30 i rasande fart! 😝

Perfekt dejt! 😘

Före dejten så hann vi ju med en lite skogsutflykt.. Edwin överlämnade sina nappar till älgbebisarna.. Som tack hade dom lämnat paket! 😘 
Han var så duktig våran lilla kille! ♡ Hade ingen lust o traska hem ens.. Var ju mysigt de där! 

Ut på tur aldrig sur! :) I korgen ligger prydligt hans nappar! 😉



Hem gick vi iaf,men jag och Lowa återvände nästan direkt.. Fanns ju så sjuuukt mycket bär där.. Både Lingon och blåbär!  👍 
Hann plocka nån timme bara, men blev bra med bär! 😆
Mysigt som attans med lite kvalitetstid med henne också! ♡

I bärskogen!  😍


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0