♡ Ny sensor satt..

Arwid lyckades krypa över sensorn imorse  och dra av den.. Men jag får va nöjd,igår hade den suttit i två veckor! 😊
Satte på en ny sensor nu, oftast får jag till den där rackarns tejpen så himla slät o fin.. Nu failade  (som Lowa skulle ha sagt!😂) jag rätt rejält! 😣 Aja, den ska banne mig sitta i två veckor iaf!! 💪
Sätter den numer lodrätt på armen, efter att ha sett att många gör så just på armarna! 👌
#ÖPPENDIABETES



Nu ska vi ta och klä på oss, gå ut i skogen o se om Edwin kan lämna sina nappar till älgbebisarna! 💕
Hur har ni lämnat/fått era små att sluta med tutten!? Lowa hon lämnade till Tomten när vi var på tomteland! Det gick ju kanonbra! ✌

Sen ska jag och storkillen på en mysig dejt!! 😍
Ska bli så himla roligt.. Tror nästan jag är mer pepp än han!😂


Jag var förövrigt himla duktig o klippte gräset igår. Sista gången för i år.. Nu ere höst! 🍃🍂🍁
Pappan lagade mat,o fixade allt inne o la barn,  och jag hade ute tjänst.. Jämställdhet så det sjunger om det!😄

Nu,ut o leta älgbebisar! 😆


Alltså Det HÄR!! 😂😂😂


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0