♡ Yeey! ! ✌

Varit hos dialäkaren idag.. O mitt hba1c hade förbättrats ytterligare!! När jag kopplade dexcomen, så hade jag 77 och idag 59..
Vilket jävla bra jobb jag gjort!!! 😆
Mitt mål är 45.
Bör ju inte vara omöjligt.. Och förhoppningsvis så ska jag nu få pump! O med hjälp av den hoppas jag verkligen att jag kan uppnå mitt mål!! 👊👊👊

Före dialäkaren så var Lowa till tandläkaren  för kontroll av tandställningen, ny tid om 3 månader..
O när vi ändå var på sjukhuset så var det hennes tur att ta sina prover till TrialNet studien. Så nu har alla tre lämnat sina prover.
Lite nervöst är det allt! 😕

Räknar med 8 veckor tills vi fått alla svaren..
Sen får vi ta det därifrån helt enkelt! :) 

Nu tidig middag,för o sen ge oss iväg till stallet! ✌

Era tankar..
Postat av: mamma

Bra kämpat Joanna!! Sträck på dig du é bäst, jag e sååå stolt över dig å det mamma skrev till dig häromdagen var inte bara fint utan helt sant, å jag kan bara hålla med 💝Diabetes å 3 barn är allt annat än lätt att hantera men du gör det så himla bra, å en välinställd diabetes ger en frisk,trygg och nöjd mamma å det ger nöjda,trygga å glada barn lätt ekvation det, Älskar dig kramar från din egen mamma 💕

Svar: Tack mamma! 💕 Jag Är stolt! 😊 Kram o tack för idag! :)
Joanna

2015-10-07 @ 18:06:49

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0