♡ Borta bra,men ja..

Ni vet det klassiska Hemma är alltid bäst! 
Sjukt skönt o ligga i sin egen säng. (Även om jag önskar oss en ny sådan!)




Den här tjejen. Hon gör mig så himla stolt! O ger mig en hel del gråa strån! 😜
Ikväll har vi tragglat matte. O jag är inget mattegeni  kan jag ju erkänna.
Blir så himla glad när hon lyckas. O jag är glad, när hon tycker det är roligt. Matte är visst himla viktigt!  😉 Men på riktigt.. Det här med x.. Vaad är dom bra för!? 😲

Apropå matte, å siffror o sånt. Min dexcom har inte visat ett enda högt värde idag. 
Inte en enda jäkla rekyl ens en gång. O då har jag ju faktiskt haft en känning! 👊✌

Nu var jag förvisso tvungen att starta om den ikväll. Vilket innebär kalibrering om en timme. Tajmingen!  😣 Jag vill ju bara sova.

Imorgon vankas mördarbehandling igen. Det blir bra det, grabbarna får nog hänga med. Gick ju hyfsat bra sist, trots att jag glömt leksakerna hemma! 🙈
Edwin gjorde en störtdykning ner på mig när jag låg på bänken, o jag trodde han krossade själva blygdbenet på mig. Det blev bara blått! 😬
Saaaatan så ont.

Måste på diamottagningen också,glömde ju o be om sensorer förra veckan. Tajmingen, igen! 😯

Annars ska de bli gött med fredag, ska försöka undvika både hjärnblödning o fullständig panik i helgen,  tänkte jag!

Hörs Hej! 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0