♡ HästOnsdag

I eftermiddag var det dags för ridning, för Lowa och Edwin.. Arwid o jag fick bara titta på! 😜
O jag kan ju erkänna att jag saknar att rida!! 💔
Lugnet när man pysslar med hästarna, o är ute på en härlig långritt i skogen!
Det om något är verkligen balsam för själen.

Nån dag, så ska jag minsann börja rida igen.. Tills vidare får jag väl vara en sån hästmorsa som står på sidan om! 😜

Nöjda o glada barn efter sina ridturer!  Väldigt nöjd Edwin som fått trava för första gången också!  😄 O glädjen i hans ögon när han kunde göra halt och skänkla! Haha  gullunge! 😍
Idag fick han dessutom rida en supersöt Shettis, som heter Greta!  ♡

Enda kortet när Edwin red.. Jag hade ju fullt upp  med o springa bredvid! 😜


Lowa var också väldigt nöjd,o stolt efter sin ridlektion! Hon fick verkligen till de där med att rida lätt! :) Ivrigt påhejade av lillebror vid sidan om.. "Upp, ner,upp,ner,Upp,ner Baaa Lowa,  Dutti" 💕
Hästen hon fick rida,var dock några storlekar större!  😂




Era tankar..
Postat av: Kaptenskan

Åh! Nog är det väl underbart att rida! Gör det inte längre men fick nostalgikänslor av dina foton ☺️! Kul att hitta hit!! Tack.

Svar: Ja,visst är det underbart!! :) Jag saknar verkligen att rida, o önskar jag hade tid o börja igen!! :) Tillsvidare, får jag väl hänga med på sidan om! 😜 Är glad att barnen vill rida,o tycker det är så himla roligt! 😄
Ha det fint! ♡
Joanna

2015-09-24 @ 07:35:09
URL: http://www.kaptenskan.wordpress.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0