♡ Intressanta dagar!

Jag har ju då i helgen haft lyxen att vara med på Regionskonferens för dom Mellansvenska föreningarna, i Diabetesförbundet.

Otroligt intressant. På fler än ett sätt! 
Intressanta föreläsningar om lite allt möjligt.
Dietisten Hanna,som även hon är typ 1a, David ifrån Ung Diabetes, Diabetesförbundets ordförande, Fredrik Lönndahl som pratade allmänt om själva förbundet. Mamma som pratade om Hba1c projektet som dom haft i Östersund. Henrik Karlsson Nääs om träning osv. O slutligen Robin Bryntesson med sambon Frida. Som pratade mycket om deras ungdomsläger sockertoppen bland annat.
O alltså,  vilken energi man fick av att lyssna på Robin. Sjukt positiv och framförallt inspirerande människa! Bjöd på många glada skratt. 

Dessutom fick jag träffa en himla massa trevliga människor.
O jag fick verkligen inspiration, att engagera mig mer i det mesta som rör Diabetes. ✌
Något som dock gör mig lite ledsen är att det är sån himla hög ålder, på dom flesta som engagerar sig. Vart är alla yngre!? 😲


Jag avslutade helgen med ett klassmöte med Lowas klass, hann va hemma i ungefär en halvtimme innan det var dags för det! 😣
Men nu är planer på gång för deras klassresa som ska ske till våren!  😄

Idag är vi hemma och tar det lugnt, laddar batterierna något. Imorgon ska vi till sjukhuset på förmiddagen. Små grabbarna, ska lämna blodprov till Diabetes studien.
Får se om Lowa kanske också måste hänga på o göra det imorgon! 
Alla tre ska iallafall vara med.
Super viktigt tycker jag! ☆

Bjussar på några halvkassa mobilbilder ifrån helgen.. 😆













Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0