♡ Målar o fixar hemma!

Det är himla roligt att måla och fixa hemma! O jag är glad att jag faktiskt tar tag i det! 💪 Det är spännande o kul, o jag vill ju så mycket hör hemma! 
Jag är förmodligen så långt ifrån en handywomen, man kan komma. Men de skiter jag i! 😝
Men det är nog tur jag inte är målare! 🙈 Jisses alltså! Just nu hoppas jag bara innerligt att det inte blir allt för skabbigt, så jag kan få upp den här rackarns paradhyllan! 😄


Paradhyllan har fått ett lager till med färg på sig,  o de ska Brödlådan också få! Osså ska jag klura vidare på om jag törs ge mig på att förvandla den där stygga byrån i badrummet också!? 😂
Känner lite att, det kan ju omöjligt bli värre va!? 
O med en roller, borde ju inte ens jag kunna misslyckas! 😜

Kan det verkligen bli nå bra av det här! ? 😂


Grinden i trappen, ska ju också målas om.. Men efter o ha jävlats en massa med penslar på paradhyllan, så kan jag ju informera om att sprayfärg skall inhandlas. Svart ska den bli! 😊 Kommer bli bra det,  eftersom både trappen o spaljéerna är svarta! 👌 



Tallrikshyllan är nu även ordentligt uppsatt,  så jag har börjat fylla den med grejer! 😉
Har små köksredskap i mässing, som ska få pryda en hylla! Ärvegods från lilla Farmor det med! ♡ Men, Vad kan jag putsa med för att dom ska bli fina igen!? 😯
Tips!?

Jag älskar redan den här! 😍


Våra små mässings prylar.. ☆


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0