♡ Ett fett NEJ!

Min mottagning kunde inte godkänna att jag skickade min minimed pump, till Rubin Medicals och i utbyte få en Animas Vibe pump och Dexcom av dom..

Jo,jag kan givetvis förstå dom. Kändes bara så himla surt.
Först. Sen lovade min ssk att kolla om jag inte kunde få en Animas och Dexcom via landstinget. Och huxflux går allt jätte fort, och redan på Tisdag så kommer jag få en Animas och Dexcom..
Den lyckan!!!

Jag har verkligen tyckt om Minimed pumpen. Det är ju CGMn jag avskytt. Därför känns det lite trist att byta just pumpen. Men är övertygad om att det kommer bli kalasbra med Animas pumpen också!

En ROSA Animas Vibe ska alltså bli min! 😊
Så på tisdag sätts en sån här.. 



Å jag hoppas och tror att det här kommer bli kanon.. Mest exalterad och nöjd är jag nog över att jag nu får du tillbaka en dexcom!! 

#ÖPPENDIABETES 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0