♡ Fantastiskt erbjudande!

När man får ett samtal ifrån Rubin Medical. 
O dom vill ge mig en Animas Vibe pump,och Dexcom!! 
Eller ja,byta min minimed mot en Animas.
Exakt precis vad Jag vill ju!! 😄

Jag trodde seriöst först killen i telefonen drev med mig.. Så är dock inte fallet. 👌

Det hela hänger ju dock på om min mottagning är okej med det. 😕 
Det är det svåra.

O vetskapen om att om dom godkänner, så har jag en Animas och Dexcom redan på Onsdag. Jag avskyr känslan av att inte kunna påverka.
Maktlösheten liksom.. 😣

Nervös,spänd och jävligt exalterad! ☆ 

Just nu är jag dock väldigt inställd på att mottagningen kommer säga Nej.
Pga etiska skäl.. 😯

Jag ger dock inte upp hoppet förrän ssk haft sin träff med läkarna osv.

Dock ligger väl beslutet till syvende och sist på klinikchefen. Vilket i mitt fall nu då, inte är till min fördel för fem öre.. 😕

Hoppas dock på att läkarna ska tycka det är okej (dom har ju inga skrupler så tänker jag! Mutresor osv! 😉 ) så klinikchefen kan godkänna ändå! 😊

Håll en tumme för mig nu är ni snälla! 😘


#ÖPPENDIABETES 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0