♡ Gott Nytt 2016!

Gott Nytt 2016, önskar jag er alla!
 
Har ni några nyårslöften att bryta?
Jag har gett upp det här med löften, och försöker istället ha bra/härliga/roliga/jobbiga/nödvändiga mål inför det kommande året.
Saker jag kanske måste jobba på.
 
 
Sammanfattning av 2015 då..
 
Mycket har hänt, på både gott och ont.
Glädje och Sorg.
Gråt och Skratt!
Mycket har varit jobbigt, men även mycket roligt.
Våra barn, har blivit så mycket större.
O vuxit på alla tänkbara sätt! ♡
O jag är så glad, att jag har kunnat spendera dagarna tillsammans med dom små.
Såå värdefullt!

Älskade Lowa. 😍 

 
Älskade Edwin. 😍 



Älskade Arwid. 😍 


Jag ser framemot 2016, och hoppas på att det blir ett riktigt bra år!
Jag ser framemot ett fint 2016, tillsammans med min fina familj, och våra fina diamanter, som vi har ikring oss! 💎
 
Har ni några särskilda eller speciella mål/löften/planer? =)
 
Mer tid tillsammans vill jag ha.
Också hoppas jag innerligt att alla våra nära,och kära ska få må bra! ♡ ♡ ♡ 

En vecka i solen tillsammans med mannen i mitt liv, och våra barn. Utan en massa måsten, saker hängandes över en. O 700 jobbsamtal i dygnet, vore så jäävla härligt! 😋


Eftersom 2015 avslutades i mjukisdress, så Bjussar jag på ett hopklipp från våran Julafton! 🎅



Idag har det åkts skridskor. Premiär för Edwin, första gången nånsin! Lycklig kille! 😊 Lowa också,som inte åkt nåt än i vinter! Arwid var också nöjd,bara av o tuula runt! ❄



Blodsockret har jävlats heela dagen.
Sjukt frustrerande, ledsamt och irriterande. Dessutom mår man just precis allt annat än bra, när det strular! 😣🔫
 

#ÖPPENDIABETES 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0