♡ Kallgrader

-30 hade jag hört att det skulle bli idag, därför kändes ju -25 ganska milt ändå.. 😂

Hade dock ingen lust att åka skidor som Edwin ville.. Det fick bli Djungelboken i soffan istället.
Plockade precis in Arwid, som legat ute o sovit gott i vagnen.. Rosig om kinderna  men varm å go! ♡ 
Ja, på riktigt så låter jag mina barn sova ute.. 
Det gör dom gott! :)
Skulle behöva handla både smör och mjölk egentligen, men o få iväg våran bil i den här kylan kändes sådär.. 😂
Pappan får handla på hemvägen istället!

Igår när jag o grabbarna var in på sjukhuset funkade fläkten nätt o jämnt. 
Var ju på ryggmottagningen igår, och "förmodligen" så bör ryggen opereras. Inom 6 veckor. Jag är livrädd, och om ångesten före inte var ett faktum. Så är den det nu.. 
Vette faan alltså hur vi ska lyckas ro det här iland, om jag ska vara extremt ärlig.
Praktiskt och ekonomiskt.
Privat och företagsmässigt. 🙈
Jävla skit.

Ibland är det knöligt och lite svårare att tänka positivt. 


Era tankar..
Postat av: TiNA

Vi är ju alltid lediga 😉 om än lite otymplig men ändock 😊

Svar: Otymplig eller inte, jag gillar ju dig ändå! 😘
Nu kan vi ju hänga massor! 😆
Puss ♡
Joanna

2016-01-14 @ 16:16:07
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0