otroligt!?

Måste bara börja med att säja att min dotter sover (helt sjukt,otroligt) ! Tyckte det blev lite väl tyst, så jag ropade, inget svar.. Gick o kika,o då hade hon lagt sej i min säng o tvärsomnat.. Ikväll,igen! Häärligt.. ;) Igår somnade hon ju som bekant vid halv sju, har iofs varit vaken halva natten o haft öronvärk,men men.. hon somnade halv sju iaf! ;) Imorse var öronvärken borta,men hon va småtussig,så de blev inge dagis.. Istället fick hon hänga med mej till skolan, första dagen idag. Och hon var så sjukt,snäll o duktig. Satt knäpptyst,i 1 ½ timme,o bara lyssnade när "rektorn" och lärarna pratade.. Förutom när hon viskade att hon var kissnödig.. ;) Mammas duktiga flicka! Känns skönt att skolan dragit igång iaf.. Nu ere allvar, stenhårt plugg o fokus. Min plan är o bli klar till sommaren! O jag SKA klara det.. Bara hoppas att csn slutar tjorva,så jag får pengarna också. Idag försökte jag ringa dit för o höra hur det gick med min ansökan.. Tre ( TRE jävla gånger) blev jag bortkopplad.. Idioti!

Efter skolan blev det hemgång,o två alvedon. Mitt huvud o denna förkylning tar sakta men säkert livet av mej, som det känns. Eller vad tror ni!? ;)

Idag unnade jag mej en ny bok, Tyskungen av Camilla Läckberg. Tycker hon skriver så sjukt bra,åtminstone har hennes tidigare böcker varit det.
 Eller ja, egentligen skulle man kunna säja att jag inte unnade mej den,utan fick den av min far. Så,tack pappa! :)
Tror jag ska krypa ner en filt,med en kopp The o börja läsa den nu.. Snart ere bara läroböckerna som gäller.. Så då måste man väl passa på.. ;)

Jag saknar redan att jobba.. ;)

PussHeej!


Era tankar..
Postat av: Maria

låter ju skit bra de där=)

boken e ialf grymt bra! ett väldigt bra val att läsa den=P

när har du tid över för ridning då? nu har de ju gått alldles för

länge sen sist!

kram

2008-08-25 @ 22:08:17
Postat av: Linn

Hej Joanna, ja det känns riktigt kul! man blir ju som lite less att sitta fast i kassan dag ut och dag in, men du kommer nog träffa mig där ändå för jag ska jobba någon helg i månaden så det blir lite extrapengar iallafall :) vad är det du pluggar? söta bilder på dig & lowa högst upp förresten :) ha det!

2008-08-26 @ 17:11:48
URL: http://winn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja visst var den charmig :) haha kul var det iaf:) Snart åker vi:)

2008-08-26 @ 17:12:52
URL: http://lillis85.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0