Sol?

ska man måsta behöva åka utomlands för o få lite mera sol? aah,sitter o suktar efter sista minuten.. önskar bara att man verkligen hade råd.. Fast jag behöver bara öppna mitt kylskåp,eller kika på tankmätaren i bilen för att snabbt konstatera att pengar är knappast något jag har gott om.. Faktiskt inga alls.. Tur att det bara är två  dagar tills barnbidraget kommer.. Yeey!

Idag är en sån där tråkig regn o rusk dag.. en typisk sitta inne o mysa dag.. o de har jag gjort..eller nja inte myst då..men suttit inne o häckat.. Var o fick sprutan mot TBC idag också,o de gick ju bra, skönt o ha det avklarat! O tack snälla pappa som betalade det..
Super snällt! <3

Håller på o pysslar lite här hemma, har massa ljus tända också.. Det älskar jag, har snott ihop en hallonpaj också, nu väntar vi bara på att Angelica ska dyka upp o provsmaka.. ;) Hon skulle bli sen,då hon duktig o händig som hon är fick rycka in o va vaktmästare.. Det regnade visst in i nån lägenhet..
Huua!

Näe nu ska jag ta o vika lite tvätt,o pyssla klart här.. Imorn väntar jobb..
13.30-22.00

Puss Hej!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0