Födelsedag o Tandläkarbesök

Igår blev man alltså ännu äldre, hua! ;) Satt i telefon halva förmiddagen med jämtlands alla tandläkare.. Men sen blev de en mysig lunch med mamma,pappa o Lowa.. Innan det var dax o åka o jobba.. Slutade åtta,men klockan va nog alldeles för mkt innan vi va hemma iaf.. Upp halv sex imorse,o iväg o jobba till typ halv tio, o sen tandläkarbesök klockan tio. O det gick bättre än det har gjort många ggr förr.. Han lyckades kika i munnen med spegeln,och ta en röntgen bild.. För er kanske det låter löjligt,men det var ett stort framsteg för mej.. Dock visade det sej att min ena visdomstand var det hål i,o det hade lossnat en bit plus att den satt löst! Inte konstigt jag har ont. Bestämdes att dom skulle "droga" ner mej o försöka dra den.. Så efter nån timme var det dax, o trots att jag nästan var sovandes så gick det ändå inte! Blir så besviken på mej själv.. Känner mej löjlig som inte kan gå till tandläkaren. Men det går verkligen inte.. Så nu slutade det hela med att jag fick alldeles för starka värktabletter,som i sin tur ledde till att jag måste sjukskriva mej, allt för o försöka stå ut tills nästa fredag.. :(Då jag ska på lassa,o då mest troligt få en narkostid. Vilket jävla bestyr för lite tänder.. :( Tandläkaren var dock den bästa jag någonsin träffat. Tänk om alla var som han.. Då hade jag knappast haft den här otroliga skräcken idag..

aja, nog om det..måste försöka röja klart här hemma innan det kommer folk!
Tårta här vid 19.30 om du e sugen?

Fridens!

Era tankar..
Postat av: Maria

Grattis i eferskott då!=)

2008-07-04 @ 00:12:37
URL: http://marrriia.blogg.se/
Postat av: Sofia

o när hade du tänkt att uppdatera

då.. ha haaa.. =)

2008-07-08 @ 22:36:42
URL: http://nogg.se/sofiaodaf

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0