Onsdag?

är totalt vilsen bland dagarna? Men enligt mina beräkningar bör det vara onsdag idag. Lowa hade ingen feber imorse så hon fick åka på dagis, men hon var som en liten tuss när jag hämta henne.. Lillfisen! Va hem o vilade en stund innan vi for in till staua. Blev bjuden på kebab av papps, gott, trots att varken jag eller lowa hade nån större aptit! Sen for vi en sväng med Thomèe. Trevligt, ännu bättre om det hade varit fin väder.. Rena döden för mina leder dock. Har nyss tagit en varm dusch,i hopp om att dom ska repa sej under natten. Kanske inte heller det smartaste draget med tanke på att lowa är små tussig,till o från.. Men,men.. Trevligt var det iaf..

Nu ska jag iaf ta o smörja in min onda kropp, invänta Göllet, inta liggläge,o slå på Den man älskar. :) Förhoppningsvis somnar man någon gång under natten.

PH

Era tankar..
Postat av: Jessica

va tyckte du om filmen?

2008-07-17 @ 09:53:06
URL: http://mammz.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0