pust..

luften gick liksom ur mej.. varför blir man så seg när man ätit? Ja,osså fastna man här..typiskt obra... Näe,tror faktiskt jag ska göra mej en kopp kaffe,o försöka få nån ordning här! Ska hinna med o bada kidet också..

Imorn väntar en ridtur innan jobbet. Me Like! :)

Era tankar..
Postat av: Anna

Ja för fasen, klart vi vill ha besök här uti skogen. Hmm, får se nu, han kommer hem den 29:e och åker den 4:e, sen är han borta en vecka igen. Det är bara bra med oss, förutom att jag åkte på en tokförkylning när jag kom hem. Har semestrat för hårt :) Kom precis hem i från Stockholm, det där havsbadet gjorde nog sitt! Men lite förkylning kan man ta när man haft en fartfylld och skojig semester :) Vad ska du hitta på, på semestern då? Kram kram

2008-07-23 @ 20:12:57
URL: http://annalindstrom.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0