Så som i himlen..

Gjorde ett försök o se den igår kväll.. Men jag somnade rätt ovaggad,tråkigt sällskap jag.. Vaknade iaf vid tre tiden av att Lowa bara skrek o skrek,o vinjetten på filmen fortfarande gick..tror de va fler än jag som somnade.. ;) Klev iaf upp o tog hand om min dotter,som var totalt förstörd.. Hon hade råkat kissat i sängen.. Sånt som händer tyckte jag o slet upp sängkläderna, försökte trösta henne så gott de gick,o efter många om o men så somnade även hon om.. Då va jag om möjligt ännu tröttare, kröp ner i sängen igen o somnade om.. Vaknade nio,imorse.. Världens försovning, jag som skulle upp o rida! Bajs också.. :( Hade även jordens huvudvärk..( Som nu efter en treo faktiskt gått över.. :) yeey! ) aja, blev ingen ridning iaf, låg o drog oss i sängen istället.. Skjutsade Lowis på dagis så hon kom dit till lunchen, blir så fel o komma mitt upp i läsvilan,så därför får hon börja elva när jag börjar ett.. Hem o tog min efterlängtade treo,o kröp ner en stund till i sängen.. Satte på Så som i himlen igen..o gjorde ett nytt försök.. blev inte mkt kollat nu heller.. hrmm.. Förstår egentligen inte varför vi skulle envisas med o se den..
Är den ens särskilt bra??

Idag är det för övrigt kanonväder.. Och givetvis ska man då jobba till 20..aja,bättre än o jobba till 22 iaf! ;) Syrran ska hämta Lowis på dagis.. Då blir hon nog glad! Hoppas för övrigt att finvädret håller i sej hela helgen.. Då ska jag faktiskt försöka ta mej på Lövsta nån dag, o kanske Fäviken nån dag!? O en middag stråket kanske? Klurar på utgång Sönda också.. hrmm! Lunch Kina imorn iaf.. Det ska bli trevligt.. :)

Näe,nu ska jag ta o åka på jobbet.. P-möte först på schemat..
Seegt!

PH

Era tankar..
Postat av: Mamma Jessica

Jag tycker faktiskt att den filmen är ganska bra faktiskt.. :)

Ja trist å jobba, och själv går jag på semester efter denna dagen är slut :) Ska bli så skönt :)

2008-07-24 @ 13:47:18
URL: http://jyees89.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0