Tisdag..

och snart har redan halva veckan gått känns det som.. Lustigt det där! Jobbade kväll igår,o dag idag, trots att man inte varit borta från jobbet mer än 10 dagar så känndes det som flera månader igår när jag börja. Men efter idag så känns det som man aldrig varit ledig. Allt är precis som vanligt. Mer eller mindre kaos med andra ord! Och som vanligt ingen personal.. Inte lustig man får ångest. Men jag stortrivs verkligen där ute! :) Idag har jag även iaktagit när min ena kollega,Majvor "opererade"  min andra kollega viktors tå.. Haha, herre jisses!

Firade födelsedagsbarn i dvärsätt i lördas.. Trevligt som sjuttsingen, trist bara att man mådde som man förtjänade på Söndan.. Men men.. Söndagen va lam som sjutton..

Har varit o skrivit massa papper me östersundsbostäder idag också, efterblivet folk! Jag blir tookig.. aja..

näe,ska se till så ongen somnar nu,o sen kika på tv..

PH

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0