Det vackraste..

Det vackraste jag vet,är att se dej när du sover..
Här råder stilla frid,o jag glömmer både rum o tid.
 Du ligger här bredvid,o jag känner hur du andas. Att älskas utav dej, är det vackraste för mej. 

Så sagolikt det är att se morgondimman lätta,när mörkret sakta flyr,o att se hur dagen åter gry.
 Kylig morron bris sakta sveper genom rummet, jag kryper tätt intill, lycklig för att att du finns till.
 
Stunder av stillhet,ett ögonblick av ro ibland, stunder av lycka, att bara ha varann. Det är en rikedom att få älska,o att älskas.
Vår kärleks varsamhet är det vackraste jag vet.

 Det vackraste som finns är att vara någon nära, när månen lyser klart över skog o mark så underbart.
Jag ligger här bredvid,o jag känner hur du andas. Att älskas utav dej är det vackraste för mej..

Stunder av stillhet,ett ögonblick av ro ibland, stunder av lycka, att bara ha varann. Det är en rikedom att få älska,o att älskas,vår kärleks sårbarhet är det vackraste jag vet.

Du ligger här bredvid o jag känner hur du andas, att älskas utav dej är det vackraste för mej..

Era tankar..
Postat av: Sofia

ska ni gå på leksandsommarlad oxå eller??

det e faktiskt riktigt roligt där, det e juh inte så stort, men det gör inte så mycket..

det va inge mycket folk heller när vi va där.. =)

2008-06-26 @ 11:01:44
URL: http://nogg.se/sofiaodaf
Postat av: macknow

Åhhh den låten hade vi på båda barnens dop. Den är så fin!

2008-06-26 @ 20:12:43
URL: http://macknow.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0