Lowa..

..min älskade, lilla solstråle! Tänk att hon är min dotter,underbarare tös går ej att hitta.. -Ville bara få det sagt..
Idag kom grannpojken o knackade på o frågade om Lowa ville komma ut och leka med honom.. Hur gulligt var inte det då? Världens sötaste lilla kille.. nja, näst efter Elias då förstås!

Midsommar verkar iaf skita sej, mormor kunde inte iaf. Lite sådär att få veta det en dag innan.. men,men.. jag får väl helt sonika stanna hemma. Bajs.

aja, fyra dagar tills emma kommer hem. Underbart! Saknar henne så..

näe,om man kanske ska ta o fara på jobbet,så man får komma hem nån gång.. ;)
måste förbi o inhandla nåt åt Mikael också.. Han fyller faktiskt år idag! ;)
Grattis,Grattis!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0