Mjukbralla o Ridtur..


Ja, igår hade jag lite quality tajm med allas vår Mjukbralla,efter att jag lämnat Lowa hos min mormor.. Hon fick sova där,eftersom jag började sju imorse,o mormor skulle vara barnvakt.. Aja, tog iaf o for på Stensgården,o fastnade där o hängde med Mjukbrallan aka Jesper.. De va trevligt,va som länge sen sist.. Fick ett tokryck o for o handla sådär fem i tio också.. Planering,Jajje! Efter handlingsturen blev de hemgång for moi. O jag somnade efter många om o men.. Vakna av tandvärk! Jäävla visdomstand! Blir gaalen. O jag vet,jag måste till tandläkaren. Men det går inte,jag klarar det inte.

Upp vid sex imorse,o iväg på jobbet! Gick galant o jobba.. Trist bara att gårdagens fina väder va som bortblåst! men,men..

Hur som helst så for jag till Maria efter jobbet, då jag bestämt mej för o göra comeback på hästryggen.. ;) Haha.. Sicket spektakel trodde jag,då jag inte ridit sen jag väntade Lowis. Aja, en halvtimme senare o med nyryktade hästar vare dax. Trodde från början att jag inte ens skulle ta mej upp på Wodoo. Men de gick ju fint! Å jo, det där gick ju galant. Två timmar senare efter en härlig tur till o runt Andersön,o med en bak som ömma liite lätt,var vi hemma. O de va underbart.. Ja, själva ridturen alltså! :)  Varför har jag inte ridit på FYRA år?? Hur dum får man bli egentligen?? Har inte tänkt på hur mkt jag saknar o rida förrän nu.. Jag ska aldrig sluta igen. Har lovat mej själv att f.r om idag ska jag verkligen försöka rida regelbundet! Varför jag inte gjort det tidigare,då jag faktiskt har möjlighet begriper jag inte!? Å bra träning ere dessutom.. Kanonbra för ryggen.. ;)

Ska bli spännande o se i vilket skick min stackars röv är i imorn.. Haha..:)
 Å jobb från sju imorn again. Men sen är jag Ledig på måndà! Perfa!

Nu ska jag försöka röja lite,o sen kiika på en movie eller nåt.

Fridens!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0