Semester..

ja,lite semester hade ju faktiskt inte suttit helt fel! Men dit ere ju ytterliggare en månad. O bajslön fick man den här månaden, också! Well,well.. tjänar ändå ingenting till o klaga!

Har iaf jobbat ikväll,o det har gått som smort! Jag gillar rätt många av mina små gummor. O att få höra "vad fin du är.." från en liten dam, det värmer faktiskt! Lowisen har varit med Emma,vilket hon älskar. Hann även med o speed dejta Tina innan jobbet också.. Jajje, här e vi igång från morron.. Haha! =)
Imorn,och resten av helgen vankas det också jobb.. I hopp om liite bättre lön nästa månad!

Ska försöka hinna till Alex imorn också, hon fyller ju faktiskt år.. :) o dessutom flyttar hon på måndag,så en liten sväng ska vi nog hinna dit.. Hoppas det är rätt lugnt på jobbet,så jag kan gå liite tidigare! Annars slutar jag inte förrän halvfem.. Det är segt,speciellt när det är Fredag.. Även om jag inte har några planer så..men ändå, på fredagar vill man sluta tidigt, även om man ska jobba resten av helgen. Så ere bara! Slipper iaf börja sju imorn,börjar åtta istället, o de gör faktiskt mycket.. Måste komma ihåg o ringa chefen imorn också,o kolla om det behövs nån extra på måndag,o isånafall ta på mej det..
Ska man ha råd o leva detta jävla liv,så ere nog bara till o jobba mer än vad som kan vara sunt!

För övrigt så e jag mer än ruskigt less på att folk inte har nå vett.

Fridens!

Era tankar..
Postat av: mamma

Men Joanna...blir lite lessen när du skriver "detta jävla liv" Lite mer ödmjukhet vore inte helt fel.. Du har ju iallafall ett liv, och ett bra sånt,faktiskt !! Det finns ju dom som inget liv har alls, tänk på det! Älskar dig i alla lägen. Puss puss !!

2008-06-27 @ 00:13:19
Postat av: Tina

Hahaha, men OSIS, jag är ju inte hemma i helgen? Toktoktok.

Jo men du vet, jobba, äta, skita, sova, DÖ, that's life!

muahaha

2008-06-27 @ 00:43:53
URL: http://tinawina.blogg.se/
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Tack å Tack =) Det kändes skönt att göra nånting med burret som man har =)

2008-06-27 @ 08:19:32
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Joanna

tänkte inte skriva någonting stort precis bara att du har ett enormt vackert namn haha

<3

2008-06-27 @ 17:11:56
URL: http://merveillleux.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0