Trevlig kväll på Snorrehills..

Yes, har haft en riktigt mysig kväll här på Snorres idag.. Först åt jag o Lowis en trevlig middag med Jänet.. Sill o Peran.. De e gött de! Sen gjorde vi en jordgubb och blåbärspaj till efterrätt.. Inte alls dumt det heller! ;) Sen tog Pepps o kika in,o åt paj han också.. O vi kom på att det vore gott med kaffe också.. Så de mumsades mer paj,o dracks kaffe.. Sen trillade även Thiimmy in,trevligt trevligt! Dracks kaffe,åts paj o surrades.. Mycket trevligt med lite besök.. Tror jag behövde det.. För den här dagen har verkligen varit en riktig jävla deppdag. Varför har man sådana egentligen? Nån som har nåt bra tips hur man kommer ur dessa downperioder!? Det börjar bli jobbigt att ständigt ha gråten i halsen,och panikångest attacker som lurar runt hörnet.. Idag var det dax igen, och jag förstår inte varför jag får dom.. Det är riktigt jobbigt och läskigt.. Och det behöver inte ens bara nåt speciellet som utlöser dom.. Jävla skit.

Förutom den här kvällen var gårdagen bättre, då hängdes det med Tina på dagen.. Och på kvällen var jag o lowis o kikade in "nya" lägenheten.. Verkligen Kanonfin! :) Kruxet är väl egentligen själva inflyttningen.. Hur sjutton tänker dom, hur fan ska man hinna flytta ut, städa och besikta innan 12.00?!? Den ekvationen är typ omöjlig! o det gör ju inte direkt saken bättre att jag jobbar till 22 kvällen innan, eller att det är yranveckan, eller att vi ska åka till Leksand tidigt morronen efter?!? Jag kommer behöva ta semester hela helgen efter vi kommit hem,för o kunna få nån ordning.. Och pallar min ekonmi det? Det är nästa stora fråga!? Gaah,blir tokig.. Men grejen är att jag vill ju ha lägenheten..

Aja efter vi hade kikat på lägenhet vl fast hemma hos Sandra.. Drickandes kaffe o surrandes med henne, Jane och Johanna.. Sjukt trevligt! :) Fick dock vissa saker bekräftat om en viss person. Saker jag länge misstänkt,o därför tagit avstånd, men nu fick jag det bekräftat,så du kan jag liksom "radera" henne.. Trist bara att hon ska hålla på som hon gör.. Men nu är det så. Och ibland är det rätt skönt o kunna "rensa" lite bland sina såkallade vänner,eller bekanta! Tror nog det kan vara bra,ibland.

Oj,blev ett rätt långt inlägg det här,men ibland är det skönt o skriva av sej lite,o ikväll blev det i den här bloggen.. Börjar lessna på min nogg.. Bara massa krångel,mest jämt..Skit grejer!

För övrigt saknar jag min syster sjukt mkt, men på månda kommer hon äntligen hem! Och ingen blir lyckligare än jag..eller jo det skulle kanske vara Lowa då.. ;) Haha!

Näe,nu tänkte nog jag ta o gräva ner mej o försöka sova ett par timmar.. Imorn vankas det jobb again.. 13.30-22.00 och det känns sådär vill jag påstå!

Men först tänkte jag försöka lägga in lite bilder på min älskade solstråle!

Natti Natt!



Hemma hos Lajnia och Elias


Provar hatt på Lindex...Sötfis!



Surminen i en kub på Lindex..haha


Blåser "såsbubblor" u
 

Era tankar..
Postat av: Tina

Welcome yo the better side =P

2008-06-18 @ 00:11:03
URL: http://tinawina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ah vad nice gumman med lite sill och perer som du har tjatat:) Hehe! Tack själv för en trevlig kväll här hos mig, får vi göra om:) Du vet att jag hjälper dig så mycket jag kan med flytten:) Hoppas att jobbet blir bättre än vad du tänkt:) Vart ska du ha Lowa? Ska vi ta henne? Puss!!

2008-06-18 @ 09:46:47
URL: http://lillis85.blogg.se/
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Ja det är ju med en massa koder och sånt, sen har jag gjort det som är överst på sidan i photoshop :) Men skicka över några bilder du vill ha längst upp å så på min mail :) Så kan jag väl ordna det :)

kram

2008-06-18 @ 10:02:30
URL: http://jyees89.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0