allergisk!?

vet inte om jag ska skratta eller gråta faktiskt.. igår började jag få lite,lite utslag på ena kinden, idag har det hela blivit lite värre skulle man kunna säja.. nu är typ hela ansiktet som ett utslag,del kliar,jag är uppsvälld,o det har även spridit sej ner mot halsen.. Varför? o va sjutton är det jag reagerar emot? har en liten teori om att det kan vara kylan som jag tog o utsatte mitt stackars ansikte för igår, är ju som känslig mot kyla.. men så här känslig?? aja, sitter o kika på cityakuten nu, ett utav dom bästa programmen som finns skulle jag vilja påstå!

fryser gör jag också, tror de snart är dax för ännu mera te.. de e mumma för själen de.. haha! o sen ska jag fortsätta mitt arbete om Småbarnsåldern för det ska bli ett kanonarbete,så det så!

PussHeej!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0