Finanskrisen

hrmm. det råder stor finanskris i min ekonomi just nu, eller ja..snarare i min bristekonomi! det är mindre tufft. ja,rent ut sagt helt åt helvete! 14 dagar tills barnbidraget kommer,o hur sjutton ska vi klara oss tills dess?! någon som har nåt hett tips på hur man överleveringenting? eller på nåt bra sätt o tjäna lite svarta,snabba pengar?
Tips och ideèr mottages mkt tacksamt som sagt!

Lustigt det här,om man som jag, jobbar tamejtuusan jämt, så är  min stora fråga..
 Varför har jag aldrig några pengar?
har dock två teorier.. (som mest troligt är svarena på min fråga! )
värdelös lön
för många räkningar



slutsvammlat om finanskrisen för idag iaf , gissar att det kommer vara återkommande..
 ( tills jag kammar hem, en feet lottovinst!) 
  
Men.. Just nu  väntar en kall säng,o filmen Jersey Girl (tror jag) för moi.


PussHeej!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0