julmust!

jag tycker egentligen inte om julmust, men igår fick jag för mej att jag ville ha det,
så jag köpte en flaska, o nu dricker jag årets första glas julmust! o så jätte många fler vette tusan om det blir..  vad är det som är gott med julmust egentligen?

idag är en sån här, plugga som tusen,tvätta,städa o fixa hemma-dag!  Dammsög dock o dammtorka någorlunda igår.. igår va en riktig lamdag.. låg tills klockan va halv två tror jag! Sköönt som tusan, o inte ett dugg dålig va jag heller.. Va ju som tdigare skrivit på Daniels 30årskalas i Lördas, o fy tusan va kul jag hade! Riktigt roligt.. Kul o trevligt folk, mycket folk, bra underhållning o go mat! Roligaste kvällen på länge.. Inga större skandaler eller urspårningar heller.. Klockrent helt enkelt! =) Tack Daniel, o alla andra för en super kväll! :)
Lowisen var hos Emma hon, dom skjutsade ut oss till Orrviken först o sen sov hon hos emma.. o hon hade haft det så mysigt så.. Älskade lillasyster!
I fredas kom mamma hit o åt med oss,hon hade med sej sushi som hon o jag åt, o lowisen åt köttbullar! :) Sen blev det tidig kväll,både för mej o Lowa.. Jo,just ja.. fick även soppatorsk, igen i fredas.. haha! De funkar dåligt o inte ha nån tankmätare, när man ska gå efter tripen,o inte kommer ihåg hur mkt man tankar..haha! Aja, gosbubblan kom o räddade mej iaf! :)

I veckan hägrar skolan, jobbar inte förrän till helgen, fredagkväll, o lörda, sönda dag! O sen är det Ljusparty här på Söndag klockan 19.00.. Bara o höra av sej om man vill komma, jag bjuder på fika! ;)

näe, ma höres!

PussHeej!


jo.karro.. jag saknar o läsa din blogg.. om du vill får du gärna lämna lösen,om det är okej att jag fortfarande läser.. ;)

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0