ont i magen

fick så rackarns ont i magen förut, huuga! men nu tror jag de kanske börjar släppa.. I hope! Syster ska äta middag med oss, tror de bli kotletter o peran.. Lowisen fick åka med VärldensBästaGöll hem från dagis idag, så hon fick sluta lite tidigare.. Hon är så söt,mitt lilla Hjärta.. Har stängt in sej på sitt rum nu, o jag hör hur hon sitter o leker för sej själv.. Go ungen!

Pappa har varit förbi o lånat mej sin dator, så nu kan jag fortsätta med lite arbeten, min egen dator är totalt värdelös. Dessutom vill jag ha en laptop, så jag slipper sitta i min lilla skrubb, på min hårda jävla stol. Så snälla tomten, en liten laptop är precis vad jag önskar mej i julklapp! ;)

sa jag förresten att någon trampade på min stackars fot i lördas, ja eller snarare strax ovanför.. min fot som typ äntligen hade blivit som folk efter sommarens vurp är återigen småpaj! aja,sånt som händer..

sen undrar jag varför jag återigen fått så svårt o sova? när jag väl går o lägger mej i tid för att jag är trött, då .. somnar jag aldrig.. ligger o vrider o vänder mej i timmar! tröttheten är liksom som bortblåst så fort jag lägger huvudet på kudden! jobbigt!

har iaf lyckats tvätta en maskin med tvätt, o läst en himla massa psykologi idag, det är bra! Ska ta o tvätta o sätta igång peran nu, så det kanske blir nån middag idag också!
ska försöka styra upp nån date me anna under veckan också.. Saknar min gullhöna! <3

PussHeej!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0