osocial!?

tror jag ska ta o bli totalt osocial.. Herre guud, tänk så mkt man skulle hinna med då!? Jaa, inte en sån dum idè ändå kanske.. men ack så trist.. Grämer mej över att jag inte hann med fika idag med min Stina.. :(
Näe, nu ska jag ta o gräva ner mej med mina skolböcker,o försöka hinna göra klart 5 (fem!) arbeten tills imorn.. Meen,det ska nog gå bra! Positiva tankar Joanna, Positiva tankar! :)
återkommer med uppdatering från helgen imorn eller så.. ;)

PussHeej!


Hoppas alla pappor haft en toppen farsdag! :)
 (dom som förtjänar det iaf!)

Era tankar..
Postat av: Jessica

Hej...Du verkar ha en hel del och göra me skolan.

Men jag tro att du kommer klara de=)

Hoppas allt e bra me er=)

Kram

2008-11-09 @ 21:51:06
URL: http://mammz.blogg.se/
Postat av: Linda

Oja, det går så bra så! =) Ska bara lägga upp lite bilder så ni får se.. men som vanligt så krånglar det med bilderna på bloggen... Vad pluggar du förresten? Kram!

2008-11-10 @ 00:41:45
URL: http://hoflinskan.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0