sleten..

idag har jag varit på skolan heela långa dagen, först hade jag o Suss en avstämning i Omvårdnad, som givetvis gick kanon! Sen satt vi nere i cafeterian och pluggade.. Så nu har jag gjort klart alla uppgifter i Omvårdnad, så nu ere bara o stämma av allt,sen e den kursen klar! Vi hade för övrigt omvårdnadsdokumentation hela eftermiddagen, skvättlätt! Men man bli så rackarns mosig i huvudet av o bara sitta o lyssna! Slutade fyra, o upp på dagis o hämta hem lilla hjärtat/mååånstret! ;) Hem o åt, badade,mös o la henne.. Sen kikade jag på Grey`s o va lam en stund.. Men har även hunnit gjort två arbeten i medicin, ett om MS o ett om Parkinson. Har bara EP, Stroke, Benskörhet o Hjärtinfarkt kvar i medicin.. Sen så! Jo,just ska skriva ett arbete om småbarnsåldern i psykologin också,o göra en fallbeskrivning av någon som upplevt nåt traumatiskt. Det för göras imorn, för nu e jag trött,o vill sova! Den här dagen har varit så jäävla lång..

PussNatt!




Avslutar med ett ljus för Fredrik,Shira o Alexander idag också..



Sov så gott, små änglar..

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0