Snöstorm!

vilket underbart jäävla väder.. Not! Glöm det jag skrev förut om att vinter är mysigt! fast eh,humm.. det är mysigt. ibland.. Idag när jag kom hem ifrån mormor, bärandes på tre tunga matkassar,dagisväska o tjatandes på en trött,grinig o tjurig dotter så mötte jag några grannar.. o jag svor lite för mej själv över vädret.. så säjer hon, men skyll dej själv som valt att bo i Norrland.. o kunde hon ha mer rätt!? Tror jag ska flytta söderut. närmare bestämt till Grekland eller nåt! Fast jag älskar ju faktiskt att vara uppe i fjällen härliga vinterdagar.. hrmm..sicket dilemma! Man är faan aldrig nöjd,helt enkelt.
Nåt som jag däremot är ruskigt nöjd med är att jag snart är heelt klar med medicinkursen, ett litet arbete om benskörhet o skriva, sen så! :)
O efter hårt pluggande idag, o middag hos mormor o morfar är jag nu sjukligt trött! Så jag ska försöka förtränga snöstormen utanför fönstret, och istället krypa ner med en stor kopp te, för att till slut somna framför tvn.. Blir bra de!


PussNatt!




p.s jag saknar mitt Göll! d.se

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0