trött..

som tusan, fastnade  med skolarbete ännu längre inatt, imorse var jag som ett lik.. det gick över, eller ja..jag kunde behärska det.. fick iväg lowis på dagis, räddade pappa med alvedon, for på skolan och ägde. Igen. jag börjar gilla det här. Jag är grym! Det känns skönt..

Just nu är jag ruskigt frusen, o tvär trött! Ska kvällsfika o mysa med min dotter i soffan nu,innan hon ska i säng... Sen blire till o plugga!  uff..Lite ledighet (från jobb och skola! ) känns otroligt långt borta just nu! Julafton, närmare bestämt. Sen jobb konstant tills den 5/1 o den 7/1 drar skolan igång igen.. Yeeey!
Bara o bita ihop tror jag, ska ju trots allt inte plugga och jobba samtidigt, i all evighet!
Men just nu känns det liite tungt.. om man säjer så.. (läs, jag vill bara grina,skrika,dra mej i håret, ge upp o lägga mej ner o själv dö ett tag!)

PussHeej!

Era tankar..
Postat av: Anna

Det hade ju varit hur sokj som helst, dock jobbar jag natt hela jävla helgen =( men i veckan då?

2008-11-14 @ 07:55:48

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0