I Can See Clearly Now

- med Johnny Nash sjukt bra låt..

I can see clearly now, the rain is gone..
Så var helgen slut också. Jobbade igår, och sen blev de  filmkikning o mys  med Stina o TjaBo..  Det var trevligt, såg Love in Manhattan, varför man utsatte sej för det vet jag dock ej..
Idag tog jag o Lowis sovmorron,sen va vi till Orrviken en sväng med Stina,o sen blev de ännu mera häng med henne o TjaBo.. -Kärlek till er.
Har egentligen ingen lust o blogga, så jag tänkte strunta i det.. Men måste göra denna lista eftersom jag blev utmanad av Sjökexet!

Vad ska du göra i helgen? - Har jobbat o slöat i helgen..
Vem ringde dig senast? - Jäänet
Senaste piercingen?. - Bröstvårtan
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? --Ingenaning, lite olika..haha! ;)
Har du fått en komplimang idag? Ja,de har jag nog..av min söta dotter!
Pratar du fortfarande med den personen du kysste senast? --Jajjamensan
Vilka länder har du varit i? - Sverige,Norge,Finland,USA,Turkiet,Grekland,Spanien,Malta..nåt mer?
Är du kär? - Vet jag inte om jag vill påstå..
Vad har du ätit idag? - Mat o Clementiner
Vad var den sista drömmen du minns? -Att lillasyster fick bebs..haha!
Husdjur? Ett gäng gråhundar bakom soffan
Har du pojkvän/flickvän?--
När spydde du senast? -- Var nog inte så länge sen?
Vem var du i Stockholm med senast? -- Sandra
Vem var du i Gbg med senast? -- Kristoffer o Lowa
Vem såg dig gråta senast? -- Tina!?
Vem såg dig skratta senast? --Tina o Stina
Vilket humör är du på nu? -- Trött o Less
Vilka festivaler ska du på? .-- Ingen för tillfället
Vem vill du kyssa nu? - Nån mysig en kanske.. ;)
Vad vill du helst göra nu? -- Åka till Solen & Sova!
Favoritsport? - Svårt!
Antal ärr på kroppen? - För många!
Antal blåmärke på kroppen? - Många,kan inte räkna
Favoritspel? -- Ingenaning..
Vad har du gjort idag? - Varit i Orrviken, Busat med Lowa,o hängt med Stina o Tina
Vad ska bli kul? - Vet inte!?
Vad sa du till någon senast? - Kram och Hej
Vad står det i dina 2 senaste SMS? -saker ni inte har med o göra..
Värsta Känslan? -Ångest, o känslan av vanmakt
Bästa känslan? - Välbefinnande
Din första tanke när du vaknar?-- Sova,bara en liiiten stund till..
Vilken ringsignal har du på din mobil?. - CCR
Har du någonsin varit kär? -- Klart jag har
Vad har du på dina väggar? --Tavlor & Kort
Vad har du under sängen? --Dammråttor,size XL
Ser på?.- Blandat!
Lyssnar på? - Blandat!
Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle det vara? - Farfar
Vad vill du bli när du blir stor? - Nåt bra!
Hur skulle dina vänner beskriva dig?- Fråga dom..
Vilket var det lyckligaste ögonblicket i ditt liv? --När Lowa föddes
Vad skulle du vilja vara världsmästare i?- Nåt fränt!
Vilken kroppsdel klarar du dig utan?-- kärlekshandtagen =)
Vilken superkraft skulle du vilja ha? - Bota all sorts cancer
Vad är du beroende av?- Min Lowa och snus
Vad skulle du ta med dig till en öde ö? - Mina nära o kära.. :)


Nu vill jag att TjaBo, Karro, Sandra o Theres också gör den här listan, så det så!  :)

PussHeej!

Era tankar..
Postat av: mamsen

du har gått på isländsk mark, när vi mellanlandade vid USA-resan :) Älskar dig Puss, puss !

2008-10-24 @ 17:12:08

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0