Jag gjorde det..

jag klippte av mej håret, o faan va nöjd jag blev! =) inte carina berg kort direkt, men kort är det! o jag är faan asnöjd, färgade o slinga också..  Skönt, härligt o jävligt snyggt om jag får säja det själv! =) kanske styr upp nå bilder sen.. I fredas blev det visst utgång, först nån cider på bishops med MammaMu,innan middag på loftet med mina favoritkollegor, sen blev de visst ännu mera utgång.. KaffeKarlsson med MammaMu,o annat tok!
Uppdatering kommer..
Tycker om min Sötpropp också,som jag knappt sett på hela helgen.. :( Men ikväll så, hoppas jag!

PussHeej, så länge!

Era tankar..
Postat av: Åsa på dårarnas paradis

Men ge oss bilder!!

2008-10-05 @ 21:35:21
Postat av: Anonym

BILDER!!!!!! Vill ju se frillan :-)

2008-10-06 @ 22:02:40
URL: http://camillahassberg.blogspot.com
Postat av: Jane

du var super fin i håret.. :)

2008-10-07 @ 07:27:12
URL: http://ommigenaj.blogspot.com
Postat av: Karro

Det är buslätt att fixa en sån. Du går in på www.susnet.se och registrerar dig. Sen finns det en kodmall för blogg.se-bloggar som du kopierar och klistrar in i kodmallen på bloggen. Det finns instruktioner på susnet hur man gör. Sen får man ett mail en gång per dygn med ip-nummer på alla som varit in på bloggen eller så kan man logga in på susnet och kolla =)

Kram

2008-10-07 @ 20:10:51
URL: http://kaed.blogg.se/
Postat av: Stina

men snälla! ge mig en bild!! ;)

2008-10-12 @ 21:45:21

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0