less..

trött,less,sliten,febrig,snorig o bara kräkless.
va sjutton ska man äta till middag idag då?
gräva ner mej ett tag är precis vad jag ska göra.
igår kom mikael,sofie o henke hit o drack kaffe o grattade lowis, det var iaf trevligt. sen somna jag.
 lowa kom hem igår också, hon var mkt nöjd o belåten över helgen i åre.. hon har tur hon, jag också. vi har tur som har angelica o victor. Tack för att ni finns.
på torsdag ska jag o sötproppen,jimmy o mickis på björn gustavsson o co,
det ska bli kul. det se jag framemot.
näe, skola just nu.. kul,kul!
 sen mat,skållan,ruskprick o knorrhane innan sänggående!

PussHeej!

avslutar med en av sveriges finaste låtar, texten får mej att gråta.. (texten är inte exakt,de e Js version)







Åh,jag önskar du finns kvar, när solen stiger,
när natten blivit dag, vill du ha mej då?
För jag vill öppna mej för dej,
när solen stiger..o när månen blivit hel,
 vill du lyssna då?

För ännu doftar kärlek,o hoppet blir till tro..
Ännu blåser vindar, som stillar sej till ro.
Jag vill alltid ge dej tid, att ta emot min längtan.. 
O  jag hoppas du tar vid, när min tro är svår..

Fast jag vet att det är svårt, när solen stiger..
o När allt är naket klart, kan du se mej då?

För ännu doftar kärlek, o hoppet blir till tro,
 Ännu blåser vindar,som stillar sej till ro..
O jag önskar du finns kvar, när solen stiger,
 o när natten blivit dag,
vill du älska då?


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0