' Tisdags svammel

igår var jag på sjukhuset tamejfaan hela dagen! till vilken nytta vet jag fortfarande inte. men,men..
sprang på åsa,damen o en till i cafeterian,så då fick jag lite sällskap när jag äntligen fick äta.. det va nice. o kul att träffa åsa,det händer inte så ofta längre.. :(
gick in på kiosken mittemot akuten för o köpa snus också,samtidigt som jag pratade i telefon med mamma, men där fick man tydligen inte betala o prata i telefon samtidigt upplyste den otrevliga karln mej om. vilket i det läget nästan fick mej att gråta,då jag redan va upprörd,arg,trött,less.." Det är så otrevligt när folk pratar i telefon,och det är ju sällan nåt viktigt" va fan är han för nån o säja åt mej vad jag ska göra o inte göra.. Just var det där samtalet viktigt för mej.. Vilket jag upplyste han om. (Det sket ju han uppenbarligen i!)
Vore det inte för mitt enorma Nikotinbehov o att jag hade bråttom hade jag lämnat snusdosan och bara gått. Men de hann jag inte med, då hade jag garanterat brutit ihop o gråtit. Men en sak är säker, tänker aldrig någonsin g in där igen.
Aja, hämtade kiddot på dagis o sen blev det häng o mat med TjaBo.. O slökikning på tv,innan jag efter många om o men somnade.. Läkaren ringde även mej under middagen o sa att det inte blev op,som planerat idag, utan att vi skulle avvakta tills fredag! Skönt!
Men sen idag så ringde narkosläkaren vid tio,o efterlyste mej..(!?!) Kommunikation mellan läkarna!? Hallå ja! Då hade tydligen kirurgen "glömt" o meddela att min op,var struken.. Braaa! Not! aja, hoppas iaf att jag slipper op på fredag också!

idag har jag iaf försökt o studera lite.. Bra Joanna! * klappar mej själv på axeln* o sen har jag ätit lunch med min mor på hoggars.. Maten var sådär måste jag faktiskt erkänna.. Men sällskapet var desto bättre! Kärlek till mamma. <3 
Sen lura hon med mej in på stan en sväng,o nu är jag äntligen hemma igen! ;) Ska sätta mej o plugga lite innan Lowis o Angelica kommer hem! Förbereda dagens middag lite också!

PussHeej!

Era tankar..
Postat av: Sofia

Vad gör du på lassarettet då??

hur e det med allt annars då..!!



Kram Sofia

2008-10-22 @ 22:07:42
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Halloj...Hur står det till? Här e de toppen..Va ska du operera då?

Kram

2008-11-01 @ 22:12:53
URL: http://mammz.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0