Tom

ja,ungefär så känner jag mej, tom liksom.. Det är sådär, eller näe inte ens sådär.. Det är inte alls roligt.
jag ska börja prata med mej själv, det ska tydligen vara bra

idag har jag tillbringat flera timmar på sjukhuset,igen. jag avskyr att vänta.. Sen så har vi varit på Özz,Soran,Måns o Björn.. Det var bra! Roligt.. Första dagen jag är ute o ser/träffar folk på en vecka. De kändes skumt,jag är folkskygg. Showen var iaf bra.. Tyckte dock Björn var sämst av dom.. Trist! Soran o Özz va helt klart bäst.. Sprang på Stina i pausen på toan också.. jävla ställe o ses på förresten! Aja, det var o är alltid lika kul o se henne.. Hon är någon jag saknar väldigt mkt.. o som sagt alltid kul o se henne!

näe,klockan börjar bli mkt,det är väl snart dax för sängen skulle jag tro! imorn väntar ett tandläkarbesök,o en sväng till skolan, o sen ere helg.. jobbar dock 7-14 på lörda.. Men de gör ingenting!

PussHeej!

Era tankar..
Postat av: Stina

sötnos :) vi ses i helgen !



puss ;)

2008-10-17 @ 06:02:32
Postat av: Karro

Jag har också funderat på att börja prata med mig själv.. Om inte annat så får man ju precis dom svaren man vill ha ; )

Hoppas det gick bra hos tandläkaren och att ni får en bra helg! Kram

2008-10-18 @ 13:37:04
URL: http://scrabbed.blogg.se/
Postat av: Angelica L

Ha en fin kväll :D

Kram

2008-10-18 @ 21:04:52
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0