Tisdag *

jag med mina bra rubriker.. haha! sitter på jobbet iaf, har jobbat sen åtta imorse, o jobbade långkväll igår..  Jag gillar mitt jobb, skulle lätt kunna fortsätta vara här på heltid.. Men så ere de här med skolan då, o den klarar jag inte om jag ska jobba heltid, så då blir det till o prioritera skolan! Känns jobbigt.. :/

I söndags morse for vi iaf till Sundsvall, lämnade Lowis hos gammelmomma vid åtta tiden,o sen mötte vi Linda plus karln hennes i brunflo,o åkte tillsammans därifrån.. O så länge som vi var inne på IKEA så länge har jag aldrig någonsin varit där tror jag.. o inte ett knyst ifrån karlarna, inga sura miner alls! :) O vi sa faktiskt åt dom att dom behövde ju inte va me inne på ikea.. (dock lessnade jag o linda efter tjugo minuter på biltema..haha!)

Handlade lite nytt porslin o småplock inne på ikea iaf,en till hylla till Lowis rum, från mamma o pappa egentligen! och ja som sagt,massa små plock!
Hade iaf en kanon mysig dag.. Tack till sällskapet!
Kom till mormor vid sju,o hämtade lilla fröken.. For o handlade lite frukt,för jag fick för mej att jag skulle ha fruktsallad, o då var det bara så!
La Lowisen o pyssla lite, sen gjorde vi faktiskt fruktsallad, med vid det laget var jag helt paj i lederna o skit trött, så den intogs i ryggläge i sängen! Men mysigt ändå! =)

näe,nu måste jag återgå to work ett par timmar innan hemgång!

PussHeej!

Era tankar..
Postat av: Karro

Haha jag var in förut och gjorde listan jag skulle göra men glömde att jag tänkte lämna en kommentar också.. Är så yr just nu. Klart du kan länka. Och jag tänkte inte ens på om du var konstig på Ica, jag var rätt trött och snurrig själv då. Vad avundsjuk jag blir.. Vill också på Ikea. Fast jag behöver inget och har inga pengar, men ändå =P

Kram

2008-09-30 @ 15:45:30
URL: http://kaed.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så du va åxå på IKEA i söndags.. ha haaa



Ha det

2008-09-30 @ 19:32:32
URL: http://nogg.se/sofiaodaf
Postat av: Sofia

när tänkte du uppdatera då??!! =)



tjingtjing

2008-10-02 @ 18:07:35
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0