trött..

att man blir så rackarns trött av att "bara" vara hemma o plugga..det trodde jag aldrig.. har fått lite gjort iaf, o det känns skönt! Har haft Mjukbrallan här på besök en sväng ikväll också..alltid lika trevligt! Var länge sen sist..
Nu är iaf barnet badat,och klockan är återigen alldeles för mkt.. Halv åtta,brukar va i sista sekund annars.. Men vi tog en liten sovmorgon imorse,o somliga straffar gud.. jaja, nu ska vi iaf ta o krypa till kojs..tillsammans! Eftersom jag också (eller,ja i det här fallet är det väl bara jag) är sjukt trött! Imorn blire tidig morron,jag börjar jobba sju, o iväg med Lowis på dagis innan.. Men där ska hon bara vara till tio, för sen ska hon följa med mosterbadet! Det ser hon framemot,o jag hoppas dom får en mysig dag där!

Vi har för övrigt blivit bjudna upp till åre i helgen,(de har jag kanske skrivit redan? ) aja, så om jag inte ska "jobba" på lördakväll,tar vi gamla bettan o far dit o stannar  tills på söndagen... Myser,äter gott o umgås med trevliga vänner! :)

näe,nu sängen!

PussHeej,Natt!

Era tankar..
Postat av: Helen o Vinga

Hej!

Hörredu, va du intresserad av soffan?

Kram

2008-09-04 @ 11:21:47
Postat av: Helen

Isf behöver jag en mailadress;)

2008-09-04 @ 20:46:43
Postat av: Johanna

Hahahaaa... Mysigt ;) Mammas vovve har också en tendens att "söla" av sig sånt :S

Japp ska till Alanya på fredag ska bli underbart =)

Men kommer sakna mina små troll :P



2008-09-09 @ 18:32:24
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Linn

haha, förlåt då! :P

2008-09-10 @ 08:25:55
Postat av: Linnea

Har börjat på Clas Ohlsson, känns jättebra =) Trevligt å roliga folk..

Kram

2008-09-10 @ 20:19:17
URL: http://lintias.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0