skitväder..

fy tusan vilket pissväder det är idag, bara för att vi är lediga o vill ha sol! bajs. o sånt här väder tycker inte mina leder om.. ännu mera bajs.
Kristoffer är hemma i stan, det gillar vi! :) O att vi äntligen ska få flytta "hem" gillar vi också. Starkt! I lööv it. Tråkigt o lämna mina flickor kvar här på gården bara.. meeen, det finns ju bilar! ;) Att det snart bara är en månad tills jag ska till London känns också kanon. Att snön smälter bort mer o mer, känns lovandet.. Och att jag sakta men säkert går bättre o bättre är också ett stort plus.. :) Att jag redan hittat någon som vill hyra min lägenhet är också bra.. Att det inte är såå lång tid kvar med skolan osv.. Ju mer jag tänker efter, ju mer positiva saker kommer jag på.. o då kan jag tränga bort dom här negativa tankarna.. De kan funka! ;)
Positivt tänkande tror jag det kallas.

Idag ska vi försöka åka ut till Orrviken en sväng, hälsa på Angelica o Victor, Farmor o kika in till Joel en sväng.. Kanske hinner med Mikael o Sofie också..
Haha, om typ en månad bor vi också där ute! =) wiihoo! 100 m till jobb,100 till dagis o skola, 0 meter till lekparken, 20 meter till farmor osv.. Underbart! :)

Igår va jag först på skolan, förläsning om Dysfagi.. var inte så segt faktiskt! Så mina tankar gick till Karro o hennes föreläsning om farmakalogi.. Hoppas hon överlevde den! ;)
 Sen hängde jag lite me Joel, pluggade, va t doktorn med Lowis osv.. Hälsade på mormor o morfar, blev där i flera timmar, fikade,åt,skrattade,cyklade, pratade o umgicks. For på coop o handlade med mormor innan det bar av hemåt.. Hängde med dom Bästa, syster o Tiina! Kikade på tv, åt chips o bara surrade.. Alltid härligt.
Har sovit som en stock inatt, men då o då vaknat o gråtit. Utan o riktigt veta Varför? Kände mej iaktagen, på ett jätte konstigt vis!? Alltså vaknat, o varit rädd.. Jätte märkligt!

aja, nu ska jag ta mej en dusch o greja..


PussHeej!



Era tankar..
Postat av: Karro

Jo då jag överlevde. Fast det var med nöd och näppe ; )

2009-04-04 @ 14:30:54
URL: http://scrabbed.blogg.se/
Postat av: Sofia

du låter juh överlycklig om denna flyy.. hoppas att allt kommer att gå bra o att du får hjälp, så du inte skadar dig mera.. hihii. då måste du stryka flyttkartongbärning från din lista över saker du kan göra.. =)..



ha det bäst..

Kram

2009-04-04 @ 22:24:01
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja du gumman det kommer bli tomt utan dig här på gården men vi får ta och pallra oss ut till orrviken då... =) Du får ju komma hit och bo lite också =) Puss

2009-04-10 @ 12:20:05
URL: http://lillis85.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0