Mysig helg..

Söndag kväll, o här är visst alla vakna!? Jag är vaken, Jimmy är vaken, o barnet framförallt.. O Stickan är här o dricker kaffe.. Barnet borde ha sovit för länge sen.. men Stickan är ju busig, så då mååste hon få vara vaken!??
Idag har jag o Lowis varit på 5års kalas hos Agnes, o sen har de inte gjorts så mkt, var in o handla lite, surrstund med Helenè.. Sen blev det lite grillning,o myspys go middag!

Igår stod jag i vagnen, o sen var några av mina favorit tjejer här o bara mööös.
Älska!
Mina StjärnLjus. Vad jag är glad att dom finns.
Jänet saknades dock.. :(

I fredags stod jag också i vagnen, sen kom Jimmy o Lowa o hämta mej,for o köpte Thaimat o for till mor o åt o hade trevligt.. Sen for vi hem o självdog i soffan..

Haft en väldigt lugn o skön helg faktiskt.
Me Like!


Saknar min syster. Mycket!

PussHeej!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0