24 minus grader ute..

och 17 grader i köket.. det är fasiken för kallt skulle iaf jag vilja påstå, men nu sprakar det i kaminen så om nån timme är faktiskt hela kåken uppvärmd! Me Like! För övrigt är ju -24 grader riktigt svinkallt, men som den viking man liksom är(!?!?) så känns ju allt varmare än -25 som helt okej.. skrulligt. Trots det,så är jag faktiskt väldigt opepp på att knata ut o hämta ved.. Det tar liksom emot skulle jag vilja påstå. Men det är väl ett måste..
Annars är jag lite lur på det här med sophämtningen.. Kommer dom imorn?
Vi lyckades liksom glömma o ställa ut förra veckan,vilket gör att vi har en väldigt överfylld soptunna! Som är i stort behov av tömmning. O jag har för mej att det brukar vara en extra tömmning så här i juletid.. Har jag fel? Någon som vet?
Jag tvivlar nämligen på att grannarna skulle uppskatta en brasa med sopor.. Skulle för övrigt vilja ha ett gammalt oljefat o elda i jag.. :)

Inatt fick jag sådär skitont i magen/ryggen (njuren I know) det ogillas skarpt. Igår kändes det ju faktiskt bättre..Men nu känner jag mej som en tus
s,again. :(
Och vi tänkte ju åka till fjälls över nyår,o då ska jag vara frisk.. Tänker nämligen INTE sitta på ett utedass i 30 gradig kyla, med en njure jag helst skulle ta bort. Det gör jag bara inte..
Giv mig styrka.

ojoj,det här har visst blivit rena klagomuren.. haha.. :) aja..

idag ska jag o lowis bara ligga hemma o mysa.. jag har dock slut på snus,o skulle behöva besöka bua.. taskig tajming!

för övrigt har jag både kaffe o te hemma, om någon känner sej sugen på o kika förbi här på vischan? ;)
Kan trösta med att njurbäcken inflammation inte smittar.. :)
Skulle möjligtvis vara mitt halvkassa humör då, men de blir nog bättre om nån kommer o muntrar upp.. ;)

Heej så länge!



Era tankar..
Postat av: Sandra

Men vilken stor tjej fjärde tanden =)

Hade gärna kommit och hälsat på idag, men idag står det plugg på schemat!

Duktig du som börjat blogga mycket igen =)

Puss

2009-12-29 @ 12:50:25
URL: http://lillis85.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0