En explosion av mindre sort..

eller ja, snarare större tycker jag.. våran tändare exploderade igår..den låg på golvet bredvid kaminen,o jäklar vad de small. Blev livrädd, men det gick ju bra iaf.. :)

Igår fick jag äntligen min hatthylla,o skohylla.. O nu har hjärtat satt upp de, blev jätte fint! :)
Har haft besök av Mikael o Sofie idag, dom bara dök upp.. Det tyckte jag var trevligt! Jag gillar dom. :)

Igår va Linda o kidsen hit, det va också jätte trevlig, o Sara o Elin kika förbi o likadant Angelica o Victor, drack te, o mös bara.. Gillar dom allihopa! <3
Sen blev det handling inne i staua,hemgång o myspys..

Ikväll ska vi bara äta lite gott här hemma,o bara mysa. Vi får sällskap av Jimmy o Mickis också. Det blir nice! :)

Nu ska jag ta o försöka mej på o göra en halloncheesecake.. ;)



Gott Nytt År, alla vänner! ★ 

kanske bloggar lite mer,sen eller nästa år.. ;)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0