ont så man spyr..

jao, här är sjukstuga som vanligt. Jag har fått njurbäckeninflammation,eller infektion eller va tusan de heter.. UVI som gått upp i njuren iaf, vänstra för att vara mera exakt.
Så gårdagen spenderades först på zgränd hos dsk, o sen på akuten.. precis hela jävla dagen OCH kvällen var vi där. Tröttsamt,ont o jävligt.. Fick iaf antibiotika,och hoppas att det ska hjälpa,och hoppas att det inte är njursten,som dom också trodde de kunde vara..eller ja,snarare en kombination! Jag känner mej förvirrad? Men är glad att jag inte spyr upp tabletterna,så jag får vara hemma iaf.. :)

det var gårdagen det..

juldagen,då lyckades jag jobba..trots en jäkla smärta faktiskt.. Lyckades få i mej lite mat hos Fia..sen var det ryggläge,feberfrossa o kräkningar hela kvällen..

Julafton då, den började med mys i sängen,o Lowa fick öppna lite klappar,som tomten lagt i strumpan! ;) Sen gjorde vi oss iordning o for till mamma, och tillbringade förmiddagen där, åt gröt o skinkstut o lite annat gott tillsammans med Mamma,Håkan,Syster o Maria.. Öppnade julklappar fikade o hade mysigt! :)
Lowa fick supermycket paket..
O även jag.. trots att jag inte borde.. Fick bla en ny telefon av Mamma o Håkan! Gissa vem som blev överlycklig!? :) Nu hör jag faktiskt nåt,o folk hör mej.. wiiiho! :)

Efter en mysig dag hos mamma,gick vi till mormor o morfar o önskade GodJul,o bytte lite klappar.. Sen bar det av mot Orrviken o till Farbror med familj.. Där vankades massor av god mat,o ännu mera klappar! Tomten kom,o vi bara mös.. Vid det laget mådde jag dock så dåligt att maten gick knappt ner,o jag hade feber! O ville bara spy.. Men jag härdade ut.. ;)

Vid nio,for vi hem..Hjärtat hade redan kommit hem,så det blev lite mys i soffan o så,innan vi somnade..
Hade en riktigt mysig dag!
O det är nog tur att vi bor i hus, för vart skulle Lowas alla klappar annars fått plats? ;)

för övrigt är jag lite bitter över att jag är sjuk,då jag mister ungefär 3000 :- eftersom jag inte kan jobba.. Det mina vänner känns jävligt surt! :(

idag ska vi iaf inte göra ett jota, det ser ur som faan själv har gått lös här hemma, men vet ni? Jag orkar verkligen inte göra nånting åt det nu.. För idag och imorn ska jag bara försöka bli pigg, så jag förhoppningsvis kan jobba tisdag och onsdag.. Så det så! :)

PussHeej!

o God fortsättning!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0